Erstatning

Her kan du indsende din henvendelse, hvis du har et erstatningskrav mod Banedanmark.

Hvilke krav kan du indsende?
Du kan indsende alle krav uden for kontrakt, både inden- og udenfor erhvervsforhold. Såfremt kravet er reguleret af en eksisterende aftale mellem Banedanmark og dig, så skal kravet i stedet rettes mod den relevante afdeling.

Hvad skal vi vide?
For at kunne behandle din sag, skal du udfylde skemaet og medsende dokumentation for dit krav (f.eks. billeder, attester, rapporter, kvitteringer). Såfremt der ikke foreligger dokumentation, så vil dit krav blive afvist.

Hvad sker der efter indsendelse af erstatningsskema?
Sagen journaliseres og sendes til Banedanmarks erstatningsafdeling som foretager en vurdering af dit krav og sender et skriftligt svar til din e-mail. Du vil typisk kunne forvente et svar inden for 14 dage. Såfremt der forventes længere sagsbehandlingstid, så modtager du en orientering herom.


    
 Navn         
 Vej         
 Postnummer og by         
 Telefon         
 Mail-adresse *       
 Kontonummer         
 Forsikringsselskab         
 Skadesdato (dd-mm-åååå)         
 Klokkeslæt         
 Skadested         
 Sagskategori         
 Overskrift         
 Beskrivelse         
 Beløb         
 Dokumentation         
 Vedhæftning    
Vedhæft fil
Allerede vedhæftede filer:
 
   ?
*) feltet skal udfyldes.

 

Banedanmark - Amerika Plads 15 - 2100 København Ø - Tlf. 8234 0000 - banedanmark@bane.dk - CVR 18632276