Så langt er vi nået

Her kan du se, hvor langt vi er nået.

Afsluttede strækninger:

   Overkørsler før  Usikrede overkørsler som opgraderes  Nedlagt  Overkørsler efter    
Odense-Svendborg  32  0  2  30    
 Holstebro-Vejle  46  0  1  45    
 Langå-Struer  75 2 49   26    
 Aalborg-Frederikshavn  47  1  33  14    
 Sønderborg-Tinglev  32  0  3  29    
 Aarhus-Aalborg  10  0  4  6    
 Roskilde-Næstved  27  1  18  9    

Status for tilbageværende strækninger:

   Overkørsler før  Usikrede, som skal opgraderes  Udestående nedlæggelser  Nedlagt  Overkørsler efter
 Roskilde-Kalundborg  23  0  2  5  16
 Bramming-Tønder  55  2  9  0  46
 Esbjerg-Struer  116  3  14  44  58
 Struer-Thisted  125  7  17  58  50
 Skanderborg-Skjern  127  8  53  18  56
 Aarhus-Grenaa  76  4  33  0  43

Status ved udgangen af 2018
Tilbageværende usikrede overkørsler: 26
Tilbageværende sikrede overkørsler, der nedlægges i projektet: 0

Ved udgangen af 2019
Tilbageværende usikrede overkørsler : 14

De tilbageværende 14 overkørsler på strækningerne Bramming-Tønder, Skanderborg-Skjern og Esbjerg-Struer udestår frem til efter 2022, hvor de bliver nedlagt eller opgraderet på de enkelte strækninger ifm. Signalprogrammets udrulning.

Der tages forbehold for tallene for Grenaabanen, da ekspropriationsprocessen ikke er fuldt gennemført.