Stilling Station er planlagt til 2029-2031

Der er nu sat årstal på, hvornår der kan anlægges et trinbræt i Stilling. Det forventes, at projektet kan gennemføres mellem 2029 og 2031.
Det er tidligere blevet besluttet, at Banedanmark skal opføre en ny station i Stilling, som ligger cirka fire kilometer nord for Skanderborg. Det er nu efter indstilling fra Banedanmark blevet politisk besluttet, at projektet skal gennemføres i perioden fra 2029 til 2031.
Banedanmark har tidligere meldt ud, at stationen tidligst kunne opføres i 2025. Årsagen til at projektet nu planlægges udført mellem 2029-2031 er, at der i de kommende år er planlagt adskillige andre projekter på den østjyske hovedstrækning mellem Fredericia og Aarhus. Aktiviteterne indebærer blandt andet elektrificering af jernbanen, udrulning af et nyt signalsystem samt en større ombygning af Aarhus Hovedbanegård.
Med udførelse i 2029-2031 kan stationen i Stilling opføres samtidig med et stort sporfornyelsesprojekt på strækningen Fredericia-Vejle-Aarhus. Dermed kan spærringer af trafikken til begge projekter koordineres, så passagererne forstyrres mindst muligt.
Der har tidligere været en station i Stilling, men den lukkede i 1979. Den nye station kommer til at bestå af 90 meter lange perroner på begge sidder af sporet.

Nye spor klar mellem Skjern og Holstebro
Banedanmark har fornyet og opgraderet jernbanen mellem Skjern og Holstebro, og banen er klar til at tage imod passagererne igen.

Fortidsminder udskyder perronfornyelse
Fund fra bronzealderen er dukket op på Banedanmarks byggeplads ved Kvissel Station. For at give tid og plads til de arkæologiske udgravninger ombygger Banedanmark derfor først perronerne til næste år.

EU sender 145 millioner kroner til nyt signalsystem på Fyn
Banedanmark har fået tildelt 19,3 millioner euro til at udrulle nyt digitalt signalsystem fra Korsør til Middelfart.

Sporfornyelse påvirker trafikken på travl strækning
Banedanmark fornyer sporene mellem Høje Taastrup og Roskilde, og det kan desværre mærkes på den travle strækning.