Fra 1. juli gennemfører vi alle vores EU-udbud via vores nye udbudsportal

Som alle andre ordregivende myndigheder er vi fra den 1. juli forpligtet til at gennemføre vores EU-udbud elektronisk.

Det betyder, at alle EU-udbud skal gennemføres ved brug af Banedanmarks nye udbudsportal fra EU-Supply, og hele processen skal foregå elektronisk.
Alt, lige fra offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse, offentliggørelse af udbudsmateriale, håndtering af spørgsmål og svar, til modtagelse af tilbud, afholdelse af licitation og meddelelse om tildeling med mere skal håndteres i udbudsportalen.

Hvis du ikke allerede har registreret dig som bruger hos EU-Supply, anbefaler vi, at du gør det, således at I kan få adgang til vores igangværende udbud og udbudsmateriale. Klik her for at få adgang til registrering på EU-Supply. 

Vi vil fortsat offentliggøre vores kommende udbud på ”Udbudsplanen”, hvor vi præsenterer projektledernes indberettede forventninger til kommende udbud, når det er besluttet af gennemføre udbud, men hvor udbudsmaterialet endnu ikke er offentliggjort.